Kod |
Opis |
500 |
transakcja nie istnieje |
501 |
brak autoryzacji dla danej transakcji |
502 |
transakcja rozpoczęta wcześniej – najprawdopodobniej w trakcie zlecania przelewu, transakcja w banku została anulowana/przerwana. Z powódów związanych z bezpieczeństwem danych nie ma możliwości wznowienia transakcji przerwanej na takim etapie. Środki z Twojego konta nie zostały pobrane. Jeśli chcesz zawrzeć polisę, powinieneś przejść formularz ubezpieczeniowy jeszcze raz, aby zainicjować nową płatność. |
503 |
autoryzacja do transakcji była już przeprowadzana |
504 |
transakcja anulowana wcześniej |
505 |
transakcja przekazana do odbioru wcześniej |
506 |
transakcja już odebrana |
507 |
błąd podczas zwrotu środków do Klienta |
508 |
Klient zrezygnował z płatności |
599 |
błędny stan transakcji, np. nie można uznać transakcji kilka razy lub inny, prosimy o kontakt |
999 |
inny błąd krytyczny – prosimy o kontakt |