Kod błędu:

Kod Opis
500 transakcja nie istnieje
501 brak autoryzacji dla danej transakcji
502 transakcja rozpoczęta wcześniej – najprawdopodobniej w trakcie zlecania przelewu, transakcja w banku została anulowana/przerwana. Z powódów związanych z bezpieczeństwem danych nie ma możliwości wznowienia transakcji przerwanej na takim etapie. Środki z Twojego konta nie zostały pobrane. Jeśli chcesz zawrzeć polisę, powinieneś przejść formularz ubezpieczeniowy jeszcze raz, aby zainicjować nową płatność.
503 autoryzacja do transakcji była już przeprowadzana
504 transakcja anulowana wcześniej
505 transakcja przekazana do odbioru wcześniej
506 transakcja już odebrana
507 błąd podczas zwrotu środków do Klienta
508 Klient zrezygnował z płatności
599 błędny stan transakcji, np. nie można uznać transakcji kilka razy lub inny, prosimy o kontakt
999 inny błąd krytyczny – prosimy o kontakt