W przypadku nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku:
• bezwzględnie skontaktuj się z Centrum Alarmowym w ciągu 24 godzin od zdarzenia
• zadzwoń pod nr tel. + 48 22 575 90 80
• pomoc uzyskasz w języku polskim
• za pośrednictwem Centrum Alarmowego, AXA potwierdzi ochronę ubezpieczeniową i zagwarantuje pokrycie kosztów leczenia
Zgłoszenie szkód po powrocie do Polski:
W przypadku, gdy lekarz nie zaakceptuje gwarancji płatności i pomimo kontaktu z Centrum Alarmowym pokrywasz koszty leczenia lub nie możesz skontaktować się z Centrum Alarmowym z uwagi na stan zdrowia, AXA zwróci koszty leczenia w oparciu o przesłane oryginały rachunków. Porównaj cenę ubezpieczenia turystycznego
Jeśli chcesz zgłosić szkodę po powrocie do kraju, w ciągu 7 dni od powrotu wyślij do Centrum Alarmowego (Inter Partner Assistance Polska S.A., ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa) prawidłowo wypełnione druki zgłoszenia szkody wraz z całą
dokumentacją medyczną, oryginalnymi rachunkami i innymi załącznikami wskazanymi na drukach pobranych ze strony www AXA.