1. Przez internet za pomocą eKonta ubezpieczeniowego. Każdy klient Hestii (a także You Can Drive) dysponuje internetowym kontem ubezpieczeniowym. Z elektronicznego formularza można skorzystać pod adresem: https://ekonto.ergohestia.pl/ Prosty i przejrzysty formularz nie powinien sprawiać żadnych trudnościach. Ponadto, w trakcie zgłaszania szkody zostaniesz poinformowany o dalszych krokach i działaniach, które należy podjąć w celu likwidacji szkody.

2. Telefonicznie. Konsultanci infolinii pracują 24 godziny na dobę, 365 dni w roku pod numerami 0 801 55 50 50 lub +48 (58) 555 50 50. Zgłaszać szkodę przez telefon mogą także te osoby, które nie są klientami, ale zostały poszkodowane przez ubezpieczonego albo innych klientów You Can Drive.

Porównaj cenę ubezpieczenia turystycznego
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments