W razie nieszczęśliwego wypadku:

  1. Niezwłocznie zgłoś do Centrum Pomocy zajście zdarzenia ubezpieczeniowego objętego ochroną – telefonicznie lub faxem. Tam nasi konsultanci pomogą Ci i pokierują w dalszych działaniach;
  2. Bezwzględnie stosuj się do zaleceń Centrum Pomocy;
  3. Zachowaj oryginał dowodu opłaty i diagnozy lekarskiej, jeżeli koszty leczenia zostały opłacone z Twoich własnych środków. Będzie to podstawą do zwrotu poniesionych wydatków.

Całodobowe Centrum Pomocy
Tel. +48 22 568 98 28
Fax. +48 22 568 98 29 Porównaj cenę ubezpieczenia turystycznego

Pamiętaj, aby na wyjazd zabrać ze sobą nr polisy oraz telefon do Centrum Pomocy, pod który możesz dzwonić 24h, 7 dni w tygodniu!

Porównaj cenę ubezpieczenia turystycznego