I. Otrzymałem/am wiadomość SMS:

Jeśli otrzymałeś/aś SMS potwierdzający zakup ubezpieczenia turystycznego, a na twojej skrzynce e-mailowej nadal nie ma wiadomości z załączonymi dokumentami:

  1. Sprawdź folder „Spam” na poczcie e-mail.

Jeżeli korzystasz z poczty gmail.com folder „Spam” jest po lewej stronie,  po kliknięciu na kategorię WIĘCEJ (zakreślone na czerwono na poniższym obrazku).

 

Po rozwinięciu kategorii WIĘCEJ wybierz podkategorię SPAM (zakreślone na czerwono na poniższym obrazku).

  1. Gdy e-maila z dokumentami potwierdzającymi zawarcie umowy ubezpieczenia nie ma w folderze „Spam”, skontaktuj się z nami na adres turystyka@rankomat.pl lub telefonicznie w godz. 8.00-19.00 od poniedziałku do piątku.

II. Nie otrzymałem/am wiadomości SMS:

Gdy nie otrzymałeś/aś ani wiadomości SMS ani e-maila z dokumentem zawarcia polisy:

  1. Skontaktuj się z nami na adres turystyka@rankomat.pl lub telefonicznie w godz. 8.00-19.00 od poniedziałku do piątku.
  2. Sprawdź na koncie bankowym czy zostały pobrane środki. Brak wiadomości SMS może sugerować błędy na poziomie dokonywania płatności. W takiej sytuacji transakcja mogła nie dojść do skutku.