X
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku,
zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na temat naszej polityki prywatności znajdziesz tutaj.

Nie mogę zapłacić przez PayU, bo mojego banku nie ma na liście. Jak mogę inaczej dokonać płatności?

Po wyborze opcji zakupu w systemie PayU, przejdziesz do listy banków za pomocą których możesz dokonać płatności za polisę. Jeśli na liście nie widzisz swojego banku, kliknij na „Przelew bankowy” (patrz: na poniższym zdjęciu został on oznaczony czerwonym kolorem.)

 System PayU na polisanarciarska.pl

Po przejściu na „przelew bankowy” zostaniesz przeniesiony na stronę z danymi do przelewu. Kliknij na wzór polecenia przelewu znajdujący się w prawym górnym rogu (patrz: zdjęcie niżej). 

 Przelew bankowy zamiast PayU

W tym momencie wygeneruje się blankiet polecenia przelewu. Możesz go wydrukować i zrobić przelew np. na poczcie lub też przepisać dane i wykonać przelew online. Zwróć uwagę aby wszystkie dane zostały dokładnie przepisane.

Pamiętaj: Nie zmieniaj tytułu płatności ani kwoty, bo może to skutkować odrzuceniem przelewu lub opóźnieniem transakcji!

Blankiet polecenia przelewu wygląda tak jak w poniższym przykładzie:

Blankiet polecenia przelewa na polisaturystyczna.pl

Najnowsze poradniki:

Ubezpieczenie turystyczne - Europa Ubezpieczenie turystyczne - Generali Ubezpieczenie turystyczne - Signal Iduna Ubezpieczenie turystyczne - Aviva Ubezpieczenie turystyczne - ihi Bupa Ubezpieczenie turystyczne - Axa