Zamknij Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na temat plików cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności i cookies.

Potrzebujesz pomocy? Infolinia 71 736 75 55

Ubezpieczenia turystyczne

Nie mogę zapłacić przez PayU, bo mojego banku nie ma na liście. Jak mogę inaczej dokonać płatności?

Opublikowano: 2014-05-27, godz. 12:20 (aktualizacja: 2016-03-18, godz. 15:02)

Po wyborze opcji zakupu w systemie PayU, przejdziesz do listy banków za pomocą których możesz dokonać płatności za polisę. Jeśli na liście nie widzisz swojego banku, kliknij na „Przelew bankowy” (patrz: na poniższym zdjęciu został on oznaczony czerwonym kolorem.)

 System PayU na polisaturystyczna.pl

Po przejściu na „przelew bankowy” zostaniesz przeniesiony na stronę z danymi do przelewu. Kliknij na wzór polecenia przelewu znajdujący się w prawym górnym rogu (patrz: zdjęcie niżej). 

 Przelew bankowy zamiast PayU

W tym momencie wygeneruje się blankiet polecenia przelewu. Możesz go wydrukować i zrobić przelew np. na poczcie lub też przepisać dane i wykonać przelew online. Zwróć uwagę aby wszystkie dane zostały dokładnie przepisane.

Pamiętaj: Nie zmieniaj tytułu płatności ani kwoty, bo może to skutkować odrzuceniem przelewu lub opóźnieniem transakcji!

Blankiet polecenia przelewu wygląda tak jak w poniższym przykładzie:

Blankiet polecenia przelewu na polisaturystyczna.pl